torsdag 17 januari 2013

En ny sorts armband och fler lyssnade böcker

Hej på er!
har testat att göra ett för mig, nytt sorts armband, 
det kallas Wrap-armband och blev rätt fint tycker jag.

så har jag lyssnat på fler böcker, ni kan se alla lite längre ner på sidan till höger...  Den senaste var Fallvatten av Mikael Niemi, en riktigt otäck bok om Lule älv...  och innan dess en bok av Fredrik Backman som heter En man som heter Ove. Annorlunda om en förtidspensionerad principfast änkling.. låter inte så värst kul kanske men den var riktigt bra!

nu ska jag "sy" lite fler armband, och virka klart min andra sjal av kärleksknutar innan jag ger mig på att sticka handledsvärmare. Ett facebook projekt ihop med en Stick-grupp =)

                                                   må så gott
                                                                  Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar